29 Μαΐου 2009

«Θέλω να μείνω στον ΠΑΟΚ» ξεκαθάρισε ο Κονσεϊσάο

Tην επιθυμία του να συνεχίζει να αγωνίζεται στον ΠΑΟΚ και την επόμενη σεζόν, εξέφρασε σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Εξέδρα» ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο. Επίσης, ο πορτογάλος μέσος παρουσιάστηκε ιδιαίτερα ενοχλημένος με δημοσιεύματα του Τύπου που τον ήθελαν να αποχωρεί από την Τούμπα λόγω προβλημάτων με την διοίκηση του «Δικεφάλου» του Βορρά, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως «αισθάνομαι ότι θέλουν να στρέψουν τον κόσμο εναντίον μου».

«Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όλα όσα γράφτηκαν σε μεγάλη μερίδα του Τύπου είναι ψέματα. Γράφτηκε για παράδειγμα ότι άργησα 45 λεπτά να πάω στο γεύμα της ομάδας την Τετάρτη, ωστόσο αυτό είναι κάτι που αγγίζει τη σφαίρα της φαντασίας.

»Εχω μάθει στη ζωή μου να είμαι πάντα τυπικός σε όλα όσα κάνω και δεν θέλω να δίνω δικαιώματα.

»Πήγα στην ώρα μου στο μαγαζί που ήταν το ραντεβού και μάλιστα αρκετοί ήταν οι συμπαίκτες μου που ήρθαν αργότερα από εμένα. Οσον αφορά το γεγονός που αναφέρουν ότι δεν μίλησα σε κανέναν, και αυτό είναι ψέμα.

»Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν και μίλησα κανονικά με όλους και μάλιστα είχα ολιγόλεπτη συνομιλία και με τον Ζήση Βρύζα.

»Eιλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφτηκαν όλα αυτά τα ψέματα στις εφημερίδες. Αισθάνομαι ότι θέλουν να στρέψουν τον κόσμο εναντίον μου. Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο για αυτά τα ψέματα που γράφτηκαν.

»Και το ίδιο με ρώτησαν και οι συμπαίκτες μου, που ήταν παρόντες και ξέρουν ποια είναι η αλήθεια», δήλωσε αναφορικά με τα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να φεύγει από τον ΠΑΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: