18 Μαΐου 2009

«Ερχομαι, με χαρά» δήλωσε ο Μπόμπο για τον Ολυμπιακό

Με θετικό μάτι φαίνεται πως βλέπει πιθανή μετακίνησή του ο Μπόμπο της Μπεσίκτας, τον οποίο έχουν στο στόχαστρό τους οι ερυθρόλευκοι. «Με ευχαρίστηση θα ερχόμουν» τόνισε ο βραζιλιάνος επιθετικός στην «Εξέδρα», ωστόσο, δήλωσε πως τις αποφάσεις για το μέλλον του θα τις λάβει μετά το τέλος του τουρκικού πρωταθλήματος.

Ο 24άχρονος φορ είπε χαρακτηριστικά: «Φυσικά και γνωρίζω για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Θα το χαρακτήριζα μάλιστα κάτι παραπάνω από απλό ενδιαφέρον. Είμαι ενήμερος για τις επαφές που έχει κάνει με τον μάνατζερ μου. Γνωρίζω ότι ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα που αγωνίζεται συνέχεια στο Champions League».

Ο Μπόμπο δεν βιάζεται πάντως να αποφασίσει για το μέλλον του: «Θα με ενδιέφερε πολύ να παίξω σε μια ομάδα τέτοιου επιπέδου αν και ήδη παίζω στην Μπεσίκτας που είναι και αυτή μεγάλη ομάδα. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο, γιατί ότι και να πω είναι υποθετικό, μια και δεν πρόκειται να υπάρξουν εξελίξεις προτού ολοκληρωθεί το τουρκικό πρωτάθλημα. Στόχος μου είναι να πάρω το πρωτάθλημα και μετά να ασχοληθώ με το μέλλον μου πιο ήρεμος» ανέφερε ο βραζιλιάνος άσος, που πάντως άφησε να εννοηθεί πως μελετάει σοβαρά την πρόταση των πειραιωτών:

«Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και πάντοτε με ενδιαφέρει να προχωράω στην καριέρα μου. Αν ο Ολυμπιακός θέλει πραγματικά και η Μπεσίκτας με πουλάει -κάτι για το οποίο δεν έχω ενημερωθεί- με ευχαρίστηση θα ερχόμουν να παίξω στον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: