17 Μαΐου 2009

Ο Τέβες φεύγει από την Μάντσεστερ με πολλά παράπονα

Ο Κάρλος Τέβες επανέλαβε την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι δεν παίρνει τον χρόνο συμμετοχής που θα ήθελε στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και αποκάλυψε πως δεν θα συνεχίσει στην αγγλική ομάδα τη νέα σεζόν.

«Γνωρίζω ότι δεν θα συνεχίσω στην Μάντσεστερ», δήλωσε στην αργεντίνικη τηλεόραση.

«Αισθάνομαι ότι υπάρχει έλλειψη σεβασμού προς εμένα από την πλευρά τους. Δεν είναι θέμα αν θα πληρώσουν 5 εκ. παραπάνω ή 5 εκ. λιγότερα, είναι η άσχημη μεταχείριση που έχω.

»Κάποια πράγματα που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας του συλλόγου δεν τα καταλαβαίνω. Για παράδειγμα είμαι εδώ δύο χρόνια και ούτε μία αφορά δεν ήρθαν από την διοίκηση να μου μιλήσουν.

»Για αυτόν τον λόγο είναι καλύτερα να φύγω, ώστε να μην τσακωθώ με τον Αλεξ Φέργκιουσον και τους διοικούντες. Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίζω στην ομάδα».

Οσον αφορά το πού θα συνεχίσει την καριέρα του, ο Αργεντινός επιθετικός τόνισε ότι θα αποφασίσει στο τέλος της σεζόν, με τις Τσέλσι, Λίβερπουλ, Αρσεναλ, Μάντσεστερ Σίτι και Τότεναμ να εμφανίζονται ήδη ως ενδιαφερόμενες για την απόκτησή του.

«Ζήτησα από τον μάνατζέρ μου να μην μου μιλήσει καθόλου για προτάσεις μέσα στις επόμενες 10 μέρες. Θέλω να επικεντρωθώ μόνο στα εναπομείναντα παιχνίδια μας. Στη συνέχεια, έχω ένα μήνα μπροστά μου για να πάρω την μια απόφαση και να επιλέξω το πού θα πάω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: