9 Μαΐου 2009

Κόκκαλης: Δεν κατέβηκε στον αγωνιστικό χώρο στην απονομή...


Στον απόηχο του «διαζυγίου» με τον Ερνέστο Βαλβέρδε, ο Ολυμπιακός γιόρτασε στο «Γ. Καραϊσκάκης» την κατάκτηση του 12 πρωταθλήματος στα τελευταία 13 χρόνια. Το ενδιαφέρον είχε επικεντρωθεί στην αντίδραση των φιλάθλων για την απομάκρυνση του ισπανού τεχνικού... Εντύπωση προκάλεσε το οτι ο Σωκράτης Κόκκαλης δεν κατέβηκε στον αγωνιστικό χώρο την ώρα της απονονομής.
Κρατώντας κασκόλ του Ολυμπιακού, το μετάλλιο του πρωταθλητή και όντας φανερά συγκινημένος μπήκε στην αίθουσα τύπου του «Γ. Καραϊσκάκης», ο Ερνέστο Βαλβέρδε, που είναι το πρόσωπο των ημερών για τους «ερυθρόλευκους». Ο ισπανός τεχνικός παραδέχθηκε για πρώτη φορά οτι άργησε να απαντήσει στην πρόταση του Ολυμπιακού και ίσως έτσι...



άλλαξε το κλίμα προς το πρόσωπό του, ευχαρίστησε τον Σωκράτη Κόκκαλη που τον πίστεψε, τον κόσμο που τον εμπιστεύτηκε, επισήμανε πως δεν θα ξεχάσει τους φιλάθλους και τον τρόπο που τον δέχθηκαν στην ομάδα, τονίζοντας οτι οι οπαδοί είναι αυτοί που κάνουν τον σύλλογο μεγάλο.

Κλείνοντας, είπε «είμαι οπαδός του Ολυμπιακού» και σε άπταιστα ελληνικά «είμαι ολυμπιακάρα», και χειροκροτήθηκε απο τους δημοσιογράφους που βρέθηκαν στην συνέντευξη Τύπου του προπονητή που οδήγησε τους πειραιώτες στο φετινό ντάμπλ.

Ο Βαλβέρδε ξεκαθάρισε πως δεν θέλει να δεχθεί ερωτήσεις λέγοντας πως θα πει ο ίδιος δυο λόγια...

«Γνωρίζετε πολύ καλά οτι την επόμενη χρονιά δεν θα είμαι εδώ. Δεν τα βρήκαμε τελικά με την ομάδα. Δεν χρειάζεται να μπούμε σε λεπτομέρειες. Εγώ το έβλεπα με το δικό μου τρόπο και ο σύλλογος με τον δικό του.

»Νόμιζα, είχα την εντύπωση οτι ίσχυε η περυσινή προσφορά που μου έγινε, τελικά το κλαμπ έκανε μια άλλη πρόταση και δεν τα βρήκαμε. Αναγνωρίζω οτι άργησα να απαντήσω, γιατί ήταν δύσκολη η απόφαση και αυτό δημιούργησε ένα κλίμα οτι υπάρχουν άλλες προτάσεις και άλλα τέτοια πράγματα.

»Ολα αυτά, όμως πρέπει να τα ξεχάσουμε. Εχουμε κατακτήσει το πρωτάθλημα εδώ και ένα μήνα και τώρα πρέπει να κοιτάξουμε το επόμενο βήμα», είπε ο ισπανός τεχνικός.

Στη συνέχεια, ευχαρίστησε τους πάντες, είπε οτι ήταν τιμή του που δούλεψε στον Ολυμπιακό και δήλωσε φανατικός οπαδός του!

«Ηταν τιμή μου που δούλεψα εδώ. Ευχαριστώ τον κόσμου που με πίστεψε, αλλά πρώτα από όλα τον πρόεδρο που ήταν ο πρώτος άνθρωπος που με στήριξε, με στήριξε σε όλες τις δύσκολες στιγμές που υπήρχαν μέσα στην χρονιά.

»Φυσικά ευχαριστώ και την υπόλοιπη διοίκηση, όπως τους κυρίους Χρυσικόπουλο και Θεοδωρίδη. Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον κόσμο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτά που έζησα πριν λίγο. Αυτοί είναι που κάνουν τον σύλλογο μεγάλο.

»Ευχαριστώ τους παίκτες που δούλεψαν μαζί μου όλη τη χρονιά. Δούλεψαν πάρα πολύ και φυσικά ευχαριστώ όλο το τεχνικό επιτελείο. Είμαι ένας ξένος που ήρθα να δουλέψω στην χώρα σας και όλοι με υποδέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο.

»Δεν πρόκειται να ξεχάσω την γενναιοδωρία με την οποία όλοι με υποδέχθηκαν. Είμαι πλέον οπαδός του Ολυμπιακού», και κατέληξε με την φράση: «Είμαι Ολυμπιακάρα» σε άπταιστα ελληνικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: