11 Μαΐου 2009

Γκαρσία: "Νομίζει ότι είναι Κολίνα.Είναι π... γιος !"


Ο διεθνής Ουρουγουανός του ΠΑΟΚ, Πάμπλο Γκαρσία, στις δηλώσεις του μετά την λήξη του αγώνα μίλησε με σκληρή γλώσσα για τον διαιτητή της συνάντησης του γηπέδου της Τούμπας με τον Παναθηναϊκό, Αναστάσιο Κάκο.

Γκαρσία: "Νομίζει ότι είναι ο Κολίνα. Είναι π... γιος !"

"Αυτός ο διαιτητής νομίζει ότι είναι ο Κολίνα αλλά Κολίνα είναι μόνο ένας. Ήθελε να καταστρέψει το παιχνίδι και λειτούργησε για δικό του όφελος και εις βάρος των ποδοσφαιριστών", ήταν το πρώτο σχόλιο του Γκαρσία για τον Κολίνα που όπως αποδείχθηκε ήταν μόνο η αρχή γιατί αμέσως μετά είπε: "Είναι hijo de puta (σ.σ. π... γιος)".
Κι όσο για το τι έκανε ο ίδιος στην συγκεκριμένα φάση; "Δεν έκανα τίποτα στην φάση. Με απέβαλε άδικα. Ο αντίπαλός μου (σ.σ. Σιμάο) βρέθηκε στο έδαφος και ξαφνικά τρεις παίκτες του Παναθηναϊκού πέσανε πάνω μου και με έσπρωχναν.

Ας βγει ο διαιτητής και να μας πει πότε εγώ χτύπησα τον Σιμάο. Για την ήττα της ομάδας φταίω εγώ και μόνο εγώ. Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει αν ήμασταν στο γήπεδο 11 παίκτες όμως όταν μείναμε 10 ήταν πολύ δύσκολο με όλους"
.

Σιμάο Μάτε Τζούνιορ: "Εγώ δεν τον χτύπησα"

Ο πρωταγωνιστής της φάσης της αποβολής του Γκαρσία που πρώτος έκανε το σκληρό χτύπημα στον αντίπαλό του, μίλησε πως όλα γίνονται στο ματς. Ο Σιμάο Μάτε Τζούνιορ είπε για την συγκεκριμένη στιγμή:

"Έγινε ότι ακριβώς είδε ο διαιτητής και λειτούργησε σωστά. Εγώ δεν τον χτύπησα. Δεν είχα νεύρα ούτε τίποτα προσωπικό με τον αντίπαλό μου. Όλα γίνονται μέσα στο παιχνίδι αλλά υπάρχουν και όρια".

Αντώνης Αντωνιάδης: Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές"

Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Αντώνης Αντωνιάδης που έδωσε το παρών με την αποστολή στην Τούμπα, ανέφερε χαρακτηριστικά για το ματς και την σπουδαία αυτή νίκη:

"Κάναμε ένα σημαντικό βήμα σήμερα για τη συνέχεια και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι στα επόμενα δυο παιχνίδια για να είμαστε εμείς στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.

Ήταν μια μεγάλη νίκη σε μια ωραία ατμόσφαιρα. Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ γιατί έπαιξε καλά, αν και αγωνιζόταν με δέκα παίκτες. Ο Γιώργος πέτυχε ένα πολύ ωραίο γκολ και πήραμε τη νίκη αυτή. Ο Γκαρσία είναι λίγο ζωηρός
".

Δεν υπάρχουν σχόλια: