8 Απριλίου 2009

Στην Μπρόντμπι ο Νίλσον!

Παίκτης της Μπρόντμπι θα είναι ο Μίκαελ Νίλσον. Ο Σουηδός άσος βρέθηκε στη Δανία, συμφώνησε σε όλα, υπέγραψε συμβόλαιο τριετούς διάρκειας και στη συνέχεια ανακοινώθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της νέας του ομάδας. "Είμαι πολύ χαρούμενος που φοράω αυτή τη φανέλα", είπε ο παίκτης. Διαβάστε για τις μεταγραφικές εξελίξεις στο «τριφύλλι».

Συνεχίζει στην Μπρόνμπι ο Νίλσον

Παίκτης της Μπρόντμπι για τα επόμενα τρία χρόνια είναι ο Μίκαελ Νίλσον. Ο Σουηδός άσος πήγε στη Δανία, εκμεταλλευόμενος το ρεπό και αφού τα βρήκε σε όλα με την ομάδα, υπέγραψε συμβόλαιο, το οποίο θα έχει ισχύ από την 1η Ιουλίου. Μάλιστα, φωτογραφήθηκε με τη φανέλα της ομάδας, παίρνοντας το νούμερο 8.
«Η Μπρόντμπι είναι πολύ καλή ομάδα και σίγουρα ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα. Φυσικά και γνώριζα για την ομάδα, εξαιτίας των πολλών Σουηδών ποδοσφαιριστών που διαθέτει και όλοι μου μίλησαν θετικά για τις εντυπώσεις τους από την ομάδα, το γήπεδο και τους οπαδούς. Μίλησα με τον Σάμουελ Χόλμεν όσο ήμασταν μαζί με την εθνική, αλλά και με τον φίλο μου Αντρέας Γιάκομπσον, ο οποίος παίζει εδώ και θεωρεί ότι είναι η καλύτερη ομάδα που αγωνίστηκε ποτέ», ήταν τα πρώτα λόγια του 30χρονου αμυντικού αμέσως μετά τη συμφωνία και πρόσθεσε:

«Είναι δύσκολο να περιγράψω τον εαυτό μου, αλλά έχω παίξει μπακ και μέσος. Αγωνίζομαι όπου θέλει ο προπονητής. Θεωρώ πως μπορώ να βοηθήσω τακτικά. Τώρα ανυπομονώ να ξεκινήσω. Γνωρίζω πως η νέα μου ομάδα έχει από τους καλύτερους φιλάθλους της Σκανδιναβίας και καταπληκτικό στάδιο. Είμαι πολύ χαρούμενος που φοράω αυτή τη φανέλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: