30 Απριλίου 2009

Ο Ντάρμπισιρ θέλει να παραμείνει στον Ολυμπιακό: "Η πιο φανταστική εμπειρία..."

Ανοιχτός στο ενδεχόμενο να παραμείνει στον Ολυμπιακό και τη νέα σεζόν εμφανίστηκε ο Ματ Ντάρμπισιρ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην αγγλική εφημερίδα «Daily Mail».

Ο άγγλος επιθετικός περιέγραψε τι έχει ζήσει στους λίγους μήνες που βρίσκεται στην χώρα μας, χαρακτηρίζοντας «φανταστική» την εμπειρία του να παίζεις στο εξωτερικό και δη στον Ολυμπιακό.

Επίσης, σημείωσε ότι προσπαθεί να μαθαίνει κάποια πράγματα στην ελληνική γλώσσα από σεβασμό στην κουλτούρα των ελλήνων, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στους οπαδούς της ομάδας του Πειραιά, λέγοντας ότι ακόμα κι αν επιστρέψει στην Μπλάκμπερν το καλοκαίρι, όπου και ανήκει, δεν πρόκειται ποτέ να τους ξεχάσει.

«Είναι η πιο φανταστική εμπειρία», τόνισε αρχικά ο Ντάρμπισιρ για το διάστημα που έχει περάσει στην Ελλάδα.

«Πόσοι άγγλοι ποδοσφαιριστές έχουν πάει στο εξωτερικό για να παίξουν σε έναν τεράστιο σύλλογο όπως αυτόν; Εγώ άρπαξα την ευκαιρία. Ακόμα κι αν ερχόμουν εδώ και δεν έβαζα κανένα γκολ, θα κοιτούσα πίσω και θα έλεγα: 'Τουλάχιστον τα κατάφερα, πήγα και έπαιξα στο εξωτερικό στην καριέρα μου'.

»Αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος με τον τρόπο που έχουν εξελιχθεί όλα. Εχω σκοράρει έξι γκολ και ελπίζω να μπορέσω να συνεισφέρω στην προσπάθεια κατάκτησης του Κυπέλλου.

»Ισως έτσι γυρίσω πίσω με δύο μετάλλια. Εχω την αίσθηση ότι η τελευταία φορά που κέρδισα οτιδήποτε ήταν στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο».

«Ανεπανάληπτο το ντεμπούτο μου στην Τούμπα»

Στη συνέχεια, ο 23χρονος φορ αναφέρθηκε στο ντεμπούτο του με την φανέλα του Ολυμπιακού, περνώντας ως αλλαγή στον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.

«Γνώριζα κάπως τι να περιμένω γιατί έχω παίξει στην Ευρώπη. Αλλά δεν είχα ξαναδεί τίποτα παρόμοιο. Υπήρχαν 40.000 οπαδοί του ΠΑΟΚ στριμωγμένοι στο γήπεδο και έκαναν σαν τρελοί.

»Ηταν περισσότερο συναρπαστικό παρά τρομακτικό. Αλλά ήταν μια πραγματική πρόκληση να παίζεις μπροστά σε ένα κοινό όπως αυτό.

»Ημασταν 1-0 πίσω στο σκορ όταν μπήκα και δεν μπορούσαμε να φτάσουμε στην ισοφάριση. Μετά, με πήρε 2,5 ώρες μέχρι να περάσω από τον έλεγχο για απαγορευμένες ουσίες. Το νευρικό μου σύστημα ήταν ακόμα στο παιχνίδι. Πάντα έτσι είμαι».

«Μου είπαν μακριά από τα πράσινα»

Ο Νταρμπισάιρ εξήγησε ακόμα το πόσο μεγάλο είναι το μέγεθος του Ολυμπιακού ως σύλλογος, αλλά και το πόσο έντονη είναι η κόντρα που υπάρχει με τον Παναθηναϊκό.

«Ηξερα ότι ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Ηξερα ότι έπαιζαν στο Champions League και είχαν μεγάλους παίκτες σαν τον Ριβάλντο στο παρελθόν, αλλά υποθέτω ότι δεν είχα αντιληφθεί το πόσο ακριβώς μεγάλος είναι μέχρι την πρώτη μου μέρα, με τόσους πολλούς δημοσιογράφους να με περιμένουν στο αεροδρόμιο.

»Κόσμος ερχόταν και μου έλεγε τι σημαίνει να παίζω στον σύλλογο. Εχουν τόσο μεγάλο πάθος. Μου έλεγαν να φοράω πολύ κόκκινο και ποτέ πράσινο, γιατί αυτό είναι το χρώμα του αντιπάλου τους, Παναθηναϊκού».

«Προσπαθώ να μιλάω ελληνικά στους έλληνες»

Σχετικά με τον βαθμό προσαρμογής του στην χώρα μας, ο Νταρμπισάιρ υποστήριξε ότι τα πράγματα ήταν καλύτερα από ό,τι μπορεί να φαντάζονταν οι συμπατριώτες του.

«Δεν ήταν τόσο δύσκολο να προσαρμοστώ», υπογράμμισε. «Εμαθα και λίγο την γλώσσα. Δεν μιλάω άπταιστα και ακόμα δεν αναγνωρίζω τα γράμματα της αλφαβήτου, καμία σχέση.

»Εδώ δεν μιλάω καλά αγγλικά, πόσω μάλλον ελληνικά, αλλά προσπαθώ να μαθαίνω κάτι καινούργιο καθημερινά.

«Θα ήμουν αγνώμων αν δεν προσπαθούσα να μιλήσω ελληνικά σε έλληνες. Είναι σημαντικό να δείχνω ότι ενδιαφέρομαι για την γλώσσα και την κουλτούρα τους. Κάθε μέρα προσπαθώ να πιάσω και κάτι καινούργιο.

»Καμιά φορά είναι μια βρισιά από τα αποδυτήρια. Πρέπει να ξέρεις τι σου λένε μέσα στο γήπεδο και να μπορείς να τους απαντήσεις.

»Ο προπονητής μας Ερνέστο Βαλβέρδε είναι ισπανός, άρα τα πάντα μεταφράζονται σε τρεις γλώσσες στα αποδυτήρια. Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Το ποδόσφαιρο δεν διαφέρει και πολύ από την Αγγλία.

»Η προπόνηση ίσως είναι κάπως πιο τεχνική, αλλά αυτό μου ταιριάζει και τα παιχνίδια είναι επίσης βασισμένα περισσότερο στην τακτική».

«Πουθενά στον κόσμο τέτοιοι οπαδοί»

Μετά τον τελικό του Κυπέλλου κόντρα την ΑΕΚ, ο άγγλος επιθετικός θα επιστρέψει στην Αγγλία για να κάνει προπονήσεις με την Μπλάκμπερν, ώστε να είναι έτοιμος για τα τελικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος U21 με την Εθνική της πατρίδας του.

Ο ίδιος εμφανίστηκε ανοιχτός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, ενώ μίλησε με άκρως κολακευτικά λόγια για τους φιλάθλους του πειραϊκού συλλόγου.

«Πολλοί με βρίσκουν στον δρόμο και μου λένε ότι θα τους άρεσε πολύ να μείνω. Και εμένα θα μου άρεσε, αλλά θα δούμε τι θα συμβεί.

»Αν δεν επιστρέψω (στην Ελλάδα), ποτέ δεν θα ξεχάσω τους οπαδούς. Νομίζω ότι δεν θα δεις τέτοιους οπαδούς πουθενά αλλού στον κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: