28 Νοεμβρίου 2008

«Δεν έχω πρόταση από την Μπλάκμπερν» δήλωσε ο Τοροσίδης στους Αγγλους

Ο Βασίλης Τοροσίδης, με δηλώσεις του στην αγγλική εφημερίδα «Lancashire Evening Telegraph», διέψευσε τις φήμες, που τον θέλουν να έχει δεχθεί πρόταση από την Μπλάκμπερν.
«Κανένας δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί μου, ούτε έχει έρθει στα γραφεία της ομάδας μου κάποια πρόταση από την Μπλάκμπερν. Είναι μόνο φήμες και δεν έχω σκοπό να πάω πουθενά», ξεκαθάρισε ο Έλληνας αμυντικός στην αγγλική εφημερίδα και πρόσθεσε.
«Εχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό. Αν η Μπλάκμπερν ή άλλος σύλλογος έρθει σε συμφωνία με τον Ολυμπιακό, τότε θα μπορώ και εγώ να μιλήσω μαζί τους».
Πάντως, ο προπονητής των «ρόδων», Πολ Ινς, φαίνεται να παρακολουθεί για καιρό τον Τοροσίδη και δεν αποκλείεται να ζητήσει από τους διοικούντες την Μπλάκμπερν, την απόκτησή του. Η μεταγραφική περίοδος άλλωστε, πλησιάζει και τότε θα αποδειχθεί το ενδιαφέρον ή όχι των Αγγλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: