18 Νοεμβρίου 2008

Ντιόγκο: "Τρελάθηκα με τη μπουνιά του Γκαρσία"

Εκτός εαυτού ήταν ο Ντιόγκο μετά τη μπουνιά που δέχθηκε στο στομάχι στο 42ο λεπτό της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ από τον Πάμπλο Γκαρσία. Όπως αποκάλυψε ο Βραζιλιάνος άσος του Ολυμπιακού η αντίδραση των Τζόρτζεβιτς και Παπαδόπουλου να τον συγκρατήσουν αποδείχθηκε καταλυτική ώστε να μην προβεί σε παρόμοια κίνηση.
Αναλυτικά ο 21χρονος επιθετικός των "ερυθρόλευκων" τόνισε τα ακόλουθα για την επίμαχη φάση με τον Ουρουγουανό μέσο του ΠΑΟΚ:
"Τρελάθηκα, δεν μπορούσα να πιστέψω τί είχε κάνει. Θόλωσα και για αυτό έτρεξα κατά πάνω του. Ευτυχώς που με κράτησαν ο Αβραάμ και ο Τζόλε γιατί αλλιώς δεν ξέρω και εγώ τι θα είχα κάνει.
Στο δεύτερο ημίχρονο σκέφτηκα με περισσότερη ηρεμία. Και κατάλαβα ότι το πιο σωστό ήταν να του απαντήσω με γκολ στο γήπεδο. Αυτό θα ήταν το καλύτερο και για εμένα και για την ομάδα μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος που το κατάφερα. Τρελαίνομαι για τον Ολυμπιακό, νιώθω υπέροχα και θέλω να πετύχω πολλά γκολ με την ομάδα μου".
Όσον αφορά τη νίκη κόντρα στο "Δικέφαλο του Βορρά" και την ατμόσφαιρα στο Καραϊσκάκη, τόνισε: "Πήραμε μεγάλη νίκη σε ένα σπουδαίο ντέρμπι και μάλιστα κόντρα σε έναν αντίπαλο που ήταν αήττητος. Σίγουρα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και για τους τρεις βαθμούς και για το γκολ που πέτυχα.
Η ατμόσφαιρα του Καραϊσκάκη δίνει στους παίκτες του Ολυμπιακού φτερά και για αυτό πιστεύω ότι έχω σκοράρει αρκετές φορές εντός έδρας.
Το παιχνίδι εναντίον του ΠΑΟΚ ήταν κομβικό για τη βαθμολογική μας κατάσταση και με τη νίκη που εξασφαλίσαμε είμαστε τώρα πρώτοι και με διαφορά".

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Τρελάθηκα, δεν μπορούσα να πιστέψω τί είχε κάνει. Θόλωσα και για αυτό έτρεξα κατά πάνω του. Ευτυχώς που με κράτησαν ο Αβραάμ και ο Τζόλε γιατί αλλιώς δεν ξέρω και εγώ τι θα είχα κάνει...

pou pas vre kaimene??? me ton pablo tha ta evazes.. xypna.. tha se eixe kanei topi sto xylo.. na euxaristeis tous sympaiktes sou pou se stamatisan kai den efages kialles..

Ανώνυμος είπε...

Θα τα πούμε με το... καλόπαιδο το Ντιόγκο στην Τούμπα! Ξέρετε εσείς...