18 Νοεμβρίου 2008

«Είμαι ο καλύτερος στον κόσμο»

Ο μεσοεπιθετικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Κριστιάνο Ρονάλντο, για ακόμα μία φορά τόνισε την... μετριοφροσύνη του, δηλώνοντας ξεκάθαρα και χωρίς κανέναν ενδοιασμό, οτι είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής αυτή τη στιγμή στον κόσμο.
Ο Πορτογάλος είναι αδιαφιλονίκητο φαβορί για την «Χρυσή Μπάλα», αλλά και το βραβείο «FIFA World Player of the Year» και δεν χάνει ευκαιρία να το υπενθυμίζει προς κάθε κατεύθυνση, μην τυχόν και αυτοί που θα ψηφίσουν, το ξεχάσουν.
Συγκεκριμένα ο πολυτάλαντος Ρονάλντο, τόνισε: «Είμαι ο πρώτος, ο δεύτερος και ο τρίτος καλύτερος παίκτης στον κόσμο. Πρέπει όμως να παραδεχτώ οτι υπάρχουν και άλλοι πολύ καλοί παίκτες, όπως ο Κακά, ο Μέσι και ο Φερνάντο Τόρες.
»Πιστεύω οτι έκανα ότι μπορούσα για να καταφέρω όλα τα ατομικά βραβεία και θέλω να συνεχίσω να το κάνω. Στόχος μου για φέτος είναι να κατακτήσω όλους τους τίτλους που θα διεκδικήσω με την ομάδα μου. Αυτό είναι το μοναδικό που μου έχει μείνει να κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: