16 Νοεμβρίου 2008

Να αποχωρήσει από τον πάγκο της ΑΕΚ σκέφτεται ο Δώνης


Την ντροπή του για την εικόνα της ΑΕΚ εξέφρασε ο Γιώργος Δώνης μετά την ισοπαλία με τον Πανσερραϊκό. Ο τεχνικός της «Ένωσης» ανέλαβε όλη την ευθύνη, επεσήμανε ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές και μάλιστα πως η πρώτη ίσως να είναι αυτή του προπονητή!
«Θα ήταν άδικο να ρίξω ευθύνες στους παίκτες. Οι δέκα πρώτες αγωνιστικές είναι σκέτη αποτυχία και αυτό που παρουσιάζει η ομάδα δεν ευχαριστεί κανέναν. Θα μιλήσουμε με την διοίκηση για να δούμε τι θα γίνει».

Και συνέχισε:

«Δεν περίμενα τέτοια εξέλιξη. Το ποδόσφαιρο όμως είναι απρόβλεπτο και δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά. Αυτό που δείχνουμε στο γήπεδο δεν αντιπροσωπεύει σε καμία περίπτωση τις σκέψεις μου και αυτά που θέλουμε να κάνουμε στο γήπεδο.
» Μετά από 10 αγωνιστικές καταλαβαίνουμε όλοι ότι η ομάδα θέλει αλλαγές. Εγώ είμαι ο προπονητής, εγώ έχω την ευθύνη και θα ήταν δίκαιο αν γινόταν η δική μου αλλαγή.
» Τίποτα δεν έχει πάει καλά μέχρι τώρα. Προσπαθήσαμε μέσω των προβλημάτων μας να πάρουμε κάποια αποτελέσματα και τα όποια λάθη να τα διορθώσουμε τον Ιανουάριο. Την ευθύνη την έχει ο προπονητής και πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες του».
Όσον αφορά το τι άλλαξε και δεν υπάρχει η πίστη που υπήρχε μετά από προηγούμενα άσχημα αποτελέσματα, ο τεχνικός της ΑΕΚ τόνισε:
«Θα ήταν άδικο να ρίξω ευθύνες στους παίκτες μου, η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική μου. Οι 10 πρώτες αγωνιστικές είναι μία αποτυχία και δεν γίνεται να είναι κανείς ευχαριστημένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: